این دو تور شیک در منزل با مساحت کمتر از 100 متر مربع، ایده های زیبایی برای طراحی اتاق و الهام از طرح کف خلاقانه برای ما به ارمغان می آورد که از فضای نشیمن به چالشی L شکل استفاده می کنند. خانه شماره یک ما را با یک پالت دکوراسیون رنگ خاکستری، سیاه، سفید و چوبی به مسیر مدرن خنثی هدایت می کند، اما فکر نکنید که این یک نوع فضای بی روح صنعتی خواهد بود. برای یک چیدمان آشپزخانه منحصر به فرد با یک جزیره زاویه دار، به علاوه یک دیوار شیشه ای منحصر به فرد، آماده شوید. تور دوم ما را به سفری با دکوراسیون سبز تیره می کشاند، با تاچ های زمردی که روی یک اتاق نشیمن شیک، با یک ورودی به لحاظ رنگی بلوکه شده، یک طراحی اتاق کودک و یک حمام  با جوی دل انگیز به نمایش می گذارد.

(تور خانه گردی دوم به زودی در معماردیتا)

این آپارتمان با متراژ 96 متر مربع واقع در کیوو اوکراین، دارای یک اتاق نشیمن با طرح باز و زیبا است. پانل های با جلوه بلوط یک دیوار کانونی را پوشانده اند، که به عنوان ادامه یافته مصالح  طراحی آشپزخانه با روکش بلوط عمل می کند. نمایش گیاهان داخلی باعث ایجاد لایه ای برای یک مبل مدرن خطی می شود.

یک میز قهوه گرد مشکی یک نت متضاد را به بقیه چیدمان اتاق استراحت خاکستری کم رنگ می آورد، که پیوند رنگی با تزئین دیوار تیره تلویزیون ایجاد می کند.

به نظر می رسد گیاهان داخلی شکوفا از جنگل بتونی خاکستری خارج از پنجره سرپیچی می کنند.

پره های  لوستر بزرگ اتاق ناهارخوری جفت شدن زاویه ای یک جزیره آشپزخانه شش ضلعی و منطقه غذاخوری عمود آن را برجسته می کند.

در زیر جزیره آشپزخانه، یک واحد ذخیره نوشیدنی رو به بیرون میز ناهار خوری است، و آن  دسترسی به بطری نوشیدنی بعدی را در هنگام صرف شام بسیار راحت می کند.

سنگ مرمر سفید نرم جزیره سیاه و آشپزخانه L شکل تفوق می یابد. کابینت های نمایشگر شیشه ای عنصر نورپردازی پر احساسی را به آشپزخانه معرفی می کند.

انتهای کابینتهای آشپزخانه به عنوان محل نگهداری ورودی، با معرفی یک ریل برای کت و جاکفشی استفاده می شود. یک آینه بزرگ بدون قاب به  قد و عرض درب ورودی تعادل می بخشد.

یک آرامش دنج درست در بیرون اتاق نشیمن اصلی قرار گرفته است. یک طرح نورپردازی الهام بخش در اطراف محیط اتاق وجود دارد و پانل های دیواری آن راه راه است. آینه برش سفارشی توهمات نوری برای فضای اضافه شده را ایجاد می کند. مجموعه چراغ های کف، چراغ های سبکِ Oda (نوعی چراغ های با حباب بزرگ و پایه دار) است.

پانل باریکه باریکه ای در شیشه منعکس شده است و باعث می شود دیوار کوتاه اتاق دو برابر طول واقعی آن به نظر برسد.

درهای شیشه ای اتاق نشیمن با طرح باز نشیمن ال شکل دنج را از فضای کار خانه جدا می کند. سلایدهای چوبی دیوارهای محل کار را نوار می کنند و به آن زیبایی گرم و استقبال کننده می دهند.

چراغ های آویزی شاخه ای اتاق خواب یک طرف تخت خواب را روشن می کنند، در حالی که یک لامپ کف کاملا هماهنگ در طرف مقابل تعادل برقرار می کند.

یک فرش بافته شده سیاه و سفید، کف زیر یک تختخواب سفید  رنگ را تیره می کند.

پنجره عریض اتاق خواب، یک دعوتنامه واضح برای صندلی پنجره ایجاد کرده است. محل های نشستن بالش دار، حجم داخلی چوبی را نرم  جلوه می دهند.

یک چهارپایه بدلیجات خاکستری و طلایی شیک با میز آرایش سفارشی و یک آینه گرد با جلوه ای منحصر به فرد جفت می شود.

درهای شیشه ای به داخل اتاق رختکن هدایت می شوند.

مجموعه دوم درب های شیشه ای در یک حمام مجاور ملحق می شوند.

حمام اصلی دارای اندازه ای سخاوتمندانه است و با وسعت گسترده ای از سنگ مرمر خاکستری لوکس، حتی بزرگتر به نظر می رسد.

یک وان مستقل سفید در برابر سنگ تیره، تر و تازه به نظر می رسد.

درهای شیشه ای تراز شده به اتاق خواب، رختکن و اتاق های مجازی اجازه می دهد تا به عنوان یک فضا جریان داشته باشند.

سرویس بهداشتی و حمام دنباله ای از رنگ خاکستری است که با دیوارهای حمام خاکستری و سفید ادغام می شود.

این آپارتمان همچنین دارای یک اتاق دوش اضافی است که با یک منطقه کاربردی جفت شده.

نقشه طبقه

شروع گفتگو
از طریق واتساپ ارسال کنید